نمایندگی پرینتر برادر

نمایندگی پرینتر اپسون در تهران

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

نمایندگی پرینتر برادر

۵ بازديد

تعمیر پرینتر برادر

همانطور که مطلع هستید شرکت برادر یکی از شرکت های خوش نام در زمینه ساخت پرینترها و دیگر ماشین های اداری است. پرینترهای این شرکت در انواع مدل های مختلف به بازار و کاربران عرضه شده و خریداران قابل توجهی دارد. با این حال تولیدات این شرکت نیز گاهی نیازمند تعمیر و سرویس‌های دوره‌ای خواهند شد. به طور کلی چاپگرها از قطعات الکترونیکی و مکانیکی تشکیل میشوند که به دلیل کاربرد بالایی که دارند معمولاً هر از چند گاهی نیاز به سرویس و تعمیر خواهند داشت.البته لازم به ذکر است که بعضی از قطعات این دستگاه مصرفی بوده و خواه و ناخواه پس از مدتی باید تعویض شوند. اگرچه تعمیر و سرویس پرینتر Brother در برخی مواقع غیرقابل اجتناب است اما سرویس دستگاه در یک مرکز معتبر و قابل اطمینان، می تواند به افزایش عمر دستگاه کمک بسزایی کند. تعمیر مین برد، تعمیر کاغذکش، تعمیر فیوزینگ، تعمیر لیزر و سایر تعمیرات مورد نیاز پرینتر اگر در یک مرکز تخصصی انجام شود،باعث افزایش عمر پرینتر برادر شما خواهد شد.

نمایندگی تعمیر پرینتر برادر یکی از مجهزترین و تخصصی ترین مراکز تعمیر پرینتر برادر با سابقه بالا و درخشان با کمک کارشناسان متخصص این کار، خدمات خود را در زمینه تعمیر تخصصی کلیه پرینترهای لیزری ، جو هر افشان ، چند کاره و هد انواع پرینتر در کم ترین زمان و با مناسب ترین قیمت تعمیر در تهران تمامی خدمات مربوط به پرینتر برادر شما را انجام میدهد. شما کافیست برای اطلاع از نحوه تعمیر، قیمت و... از راه های ارتباطی سایت با ما تماس بگیرید.

تعویض کارتریج پرینتر برادر

یکی از سرویس های مورد نیاز همه پرینترها، تعمیر و تعویض کارتریج است. کارتریج منبع ذخیره تونر یا جوهر پرینتر بوده و پس از دستور چاپ، میزان رنگ مورد نیاز را برای چاپ به بیرون میفرستد. زمانی کارتریج عملکر خوبی دارد که پودر یا جوهر را در داخل خود نگه داشته و تنها هنگام چاپ، اجازه خروج آن را بدهد.

 

بنابراین چنانچه کارتریج نشتی داشته باشد و یا اینکه هنگام پرینت نتواند رنگ مورد نیاز را از خود بیرون بفرستد، در این شرایط باید کارتریج را تعمیر یا تعویض کرد.البته تولید کنندگان بزرگ پرینتر همچون کمپانی برادر توصیه می کنند پس از اتمام تونر دستگاه، علاوه بر تونر، کارتریج نیز تعویض شود تا کیفیت چاپ آن افت نکند. در هر صورت باید بدانید که کارتریج از جمله قطعاتی است که به تدریج و در طی زمان دچار فرسودگی می شود و نیاز به تعویض پیدا خواهد کرد. اما در کشور ما پس از اتمام تونر یا جوهر کارتریج انرا برای بارها شارژ میکنند و مورد استفاده قرار میدهند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.